Rumored Buzz on بخاری قارچی

Wiki Article

از بخاری ایستاده بیشتر برای گرم کردن فضاهای باز بزرگتر استفاده می‌شود مانند باغ، رستوران، روف گاردن و..، بخاری رومیزی کاربردی خانگی داشته در نتیجه اگر در فضای بالکن، ویلا یا باغ، به یک دستگاه گرمایشی نیاز است بخاری قارچی رومیزی یک گزینه کاملا مناسب خواهد بود.

سیستم های فوق موجب گرمایش افراد و اشیا اطراف آنها گشته و از گرم شدن هوا و متعاقبا اتلاف حرارتی بسیار بالا به جهت سبک بودن هوای گرم جلو گیری می نماید از دیگر مزایای سیستم های گرمایشی تابشی یکنواختی دما و ایجاد گرمایی مطبوع همانند گرمایش تابشی حاصله از نور خوشید می باشد.

به هر روی تمامی این عناوین مربوط به یک دستگاه گرمایشی است که با کمک آن می‌توان فضای بیرونی خانه یا محل کار را در فصل زمستان، گرم نگاه داشت.

اما هیترهای برقی امکان استفاده در فضای داخلی را دارند منتها به دلیل حرارت بسیاری که تولید می‌کنند بایست فضای خالی کافی برای آنها در نظر گرفت.

نمایش سریع افزودن به لیست علاقمندی ها هیتر استیل ایرانی مخزن ثابت

این هیترها همگی از آخرین نسل لامپ های گرمازای فیبر کربن استفاده می کنند. سطح گرمای تولیدی این محصول که نوری نارنجی رنگ و عمیق دارد، بسیار ملایم و مطبوع است، فضایی گرم و دوستانه ایجاد می ‌کند و عمر طولانی ای دارند ( تا ۱۰۰۰۰ ساعت ).

عدم نیاز به بویلر، تاسیسات موتور خانه، لوله کشی و سایر تجهیزات دیگر

پایه ی این هیتر به دلیل اینکه بر روی زمین قرار می گیرد و بایستی استحکام بالایی داشته باشد از آهن رنگ شده ساخته شده است، از دیگر موارد مورد استفاده در ساخت بدنه ی این سیستم استفاده از رنگ کوره ای است که علاوه بر دادن جلوه ای خاص به آن باعث شده که بر مقاومت آن افزوده شود.

نمایش سریع افزودن به لیست علاقمندی ها بخاری قارچی استیل ایرانی مخزن ثاب

این بخاری‌ها برای آنکه در هر فضایی کارایی مطلوب داشته و مورد استفاده واقع شوند در شکل‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند. برخی از مدل‌های این بخاری، پرتابل یا قابل حمل و برخی دیگر غیر قابل حمل هستند و بایست در محل مورد نظر نصب شوند. در مجموع می‌توان انواع هیتر قارچی را از نظر شکل و ظاهری به موارد زیر تقسیم کرد:

با عضویت در خبرنامه آخرین پیشنهادات شگفت انگیز و تخفیفات فوق العاده مرجع و جمعه های تخفیفاتی را از دست ندهید.

نصب و راه اندازی و گارانتی بخاری صنعتی تابشی گرماتاب گرماتاب برعهده چه کسی است؟

این بخاری را در مکان‌هایی نظیر: حیاط، باغ، روف گاردن، تراس و بالکن نصب می‌کنند. بخاری‌های قارچی که به بخاری چتری نیز شناخته می‌شوند، کاربردها و مزایای متعددی دارند که قصد داریم در این مطلب به آنها بپردازیم.

این برای گلخانه‌هایی با تهویه ناکافی دارند ممکن است بهترین باشد، اما گران‌ترین نوع از هیترهای گلخانه‌ای می‌باشند.

Report this wiki page